Da je lažje brskati po blogu, so spodaj povezave do objav s podobno temo. Veselo brskanje!

If you don't understand Slovene, click below on In English for posts that have been translated to English or click above on About me to find out more about me. Enjoy!

sobota, 26. oktober 2013

Novo poglavje: 2. del


Že dolgo se nisem nič oglasila, to je posledica hude razvejanosti, ki jo trenutno čutim v svojem življenju. Delam sto in eno stvar in hkrati skušam ohraniti visok nivo energije, ki mi bo omogočila, da vse to tudi naredim. 

Magistrska naloga je končno končana in začeti se je treba pripravljati na zaključni izpit, ki vsebuje kar nekaj snovi. Prav tako želim nadaljevati s pisanjem pravljic.  Zdaj pa sem odprla še novo področje, na katerem želim delati in to je pripraviti vse za zagon samozaposlitve. Moja primarna dejavnost bi bile inštrukcije matematike, dolgoročen namen pa je raziskati kreativne načine poučevanja matematike. V ta namen sem vzpostavila nov blog (obljubim, da se pri dveh ustavim :) ) na strani www.srcematematike.wordpress.com, kjer bom objavljala različne zanimive članke o vseh stvareh, ki vsebujejo matematiko. Jasno vas vabim, da si ga ogledate in tudi kaj pokomentirate in delite.

Tako ... na hitro sem vam želela sporočiti, kaj se dogaja v mojem življenju, zdaj pa moram v skladu s svojim natrpanim urnikom tole objavo zaključiti, saj moram začeti z rezanjem trikotnikov iz kartona, s katerimi se bo dalo na zanimiv način dokazati Pitagorov izrek. :)

Ni komentarjev :

Objavite komentar

Vesela bom vseh komentarjev. Komentiraš lahko tudi anonimno tako, da v komentiraj kot izbereš anonimno.